miercuri, 7 ianuarie 2009

ECHIPA ROMÂNIEI (MASCULIN): Moculescu a făcut minuni


Aflat la prima acţiune oficială cu naţionala masculină, Stelian Moculescu, antrenorul care a cucerit Liga Campionilor cu Friedrichshafen, în 2007, a reuşit să câştige cu România toate meciurile disputate la turneul vienez (3:2 cu Ungaria, 3:0 cu Austria şi 3:0 cu Bosnia-Herţegovina).

Mult schimbat în bine comparativ cu ce a arătat în preliminariile CE, anul trecut, când nu s-a câştigat niciun set, jocul tricolorilor n-a fost perturbat nici măcar de „bombardamentul” declanşat de spectatorii bosniaci aflaţi la Viena. „Meciul s-a întrerupt de două ori pentru că s-a aruncat spre noi cu sticle de bere. N-am văzut în viaţa mea aşa ceva!”, ne-a mărturisit tehnicianul. Apoi, Stelian Moculescu a explicat reuşita: „Am lucrat foarte bine cu jucătorii. Timpul fiind scurt, am pus accentul pe planul tactic. Am avut ceva emoţii cu Ungaria, însă în mod normal trebuia să câştigăm cu 3:1. Acea victorie i-a unit pe jucători, le-a dat încredere”, a explicat reputatul antrenor. Fără să fie interesat în primul rând de aspectul financiar al angajamentului său, Stelian Moculescu este încrezător că va duce la bun sfârşit treaba pe care a început-o. În mai se va desfăşura a doua rundă a preliminariilor CM 2010, iar România are şanse să meargă în play-off (este în grupă cu Grecia, Portugalia, Slovenia şi Danemarca – se califică primele trei).
Text: Marian-Valentin BURLACU / ProSPORT
Foto: FIVB

Niciun comentariu:

FRUMOASA FRANCESCA PICCININI

LIGA CAMPIONILOR LA VOLEI LA TV (on line)