marți, 7 februarie 2023

TURCIA / TRAGEDIE: Aflată la Istanbul, Alexia Căruțașu urmărește cu groază ce se întâmplă în zonele devastate de cutremur

Componentă a echipei de volei VakifBank Istanbul, Alexia Căruțașu (19 ani) se afla în metropola turcă atunci când s-au produs cele două cutremure ce au devastat sud-estul țării. Jucătoare a urmărit cu tristețe ce se întâmplă în patria ei adoptivă. Ea va rămâne la Istanbul și în perioada următoare. Cum competițiile sportive au fost anulate, Alexia doar se va antrena în perioada următoare. (Foto: CEV)

Aflată la Istanbul, bucureșteanca mi-a declarat: „Noi suntem bine.  Mulțumim… Acolo unde a fost cutremurul este de groază… Eu mi-am găsit prietenii de acolo. Sunt ok. Mulțumesc lui Dumnezeu”.

Întrebată ce se mai știe despre voleibalistele echipei din Hatay, oraș devastat de cutremur, Alexia Căruțașu mi-a spus: „Au murit o jucătoare de volei și sotul ei. Restul încă sunt de negăsit… Plus încă mulți oameni”.


Alexia Căruțașu e jucătoare de bază la VakifBank, inclusiv în meciurile din Liga Campionilor (Foto: CEV)

Cum s-a decretat doliu național pentru 7 zile, și meciurile de volei programate săptămâna aceasta în Turcia s-au anulat. Inclusiv cele din Liga Campionilor. Astfel că și partida Vakifbank Istanbul - Igor Gorgonzola Novara (Italia), programată miercuri, 8 februarie, a fost amânată pentru săptămâna viitoare. 

Niciun comentariu:

FRUMOASA FRANCESCA PICCININI

LIGA CAMPIONILOR LA VOLEI LA TV (on line)