marți, 13 ianuarie 2009

MIRCEA DUDAŞ: "Belgienii sunt periculoşi"


Fost internaţional de volei, multiplu campion naţional, Mircea Dudaş face parte de ceva timp din staff-ul tehnic al campioanei României la masculin, CVM Tomis Constanţa, care pregăteşte meciul de joi (ora 17:00), cu formaţia belgiană Euphony Asse Lennik, din optimile de finală ale Challenge Cup.
ProSPORT: Salut, Mircea! La mulţi ani! Şi felicitări pentru rezultatele pe care le-ai obţinut cu naţionala masculină la Viena, în preliminariile CM 2010.
Mircea DUDAŞ: Mulţumesc frumos!
ProSPORT: Am discutat cu domnul Stelian Moculescu şi mi-a vorbit frumos despre tine. Cum te-ai simţit în postura de manager al lotului?
Mircea DUDAŞ: Eu am fost, de fapt, într-o triplă ipostază, fiind manager, antrenor şi scoutman. Mă bucur că domnul Moculescu a apreciat activitatea mea. Sperăm să facem surprize frumoase, în continuare, cu naţionala masculină. Ne aşteaptă însă un drum greu. În faza a doua vom întâlni adversare mult mai puternice.
ProSPORT: Tu faci parte şi din staff-ul tehnic al lui Tomis Constanţa. Ce ne poţi spune despre starea de sănătate a jucătorilor înaintea disputei cu Lennik?
Mircea DUDAŞ: Toţi jucătorii sunt sănătoşi, iar acest aspect este extrem de important. Nu avem probleme de efectiv.
ProSPORT: În week-end aţi disputat două meciuri test cu Steaua şi cu Constam Buzău. Ce v-aţi propus cu ele? Aţi repetat scheme tactice?
Mircea DUDAŞ: Da, le-am câştigat pe amândouă. (*) Pentru noi însă, nu rezultatul a fost important. Cum campionatul intern a fost întrerupt la mijlocul lui decembrie, aceste jocuri au permis voleibaliştilor noştri să se dezmorţească puţin, să-şi recapete cadenţa obişnuită. Mă ierţi, însă nu pot să-ţi spun ce am exersat... Meciul cu Steaua a fost mai tare. Din păcate, Buzăul a venit fără câţiva jucători.
ProSPORT: Toată lumea e de aceeaşi părere în privinţa valorii lui Lennik. Bănuiesc că aveţi toate informaţiile despre ea, că aţi urmărit casete video cu meciurile lor.
Mircea DUDAŞ: Este o echipă valoroasă. Ştim că ne aşteaptă două meciuri dificile, însă ne-am pregătit pentru ele. Am văzut casete cu meciurile lor. Mai mult decât atât, Lennik a transferat în această iarnă un jucător olandez, Janusek. Am reuşit să obţinem înregistrări video de la fosta sa echipă.
ProSPORT: Tomis va juca meciul decisiv pentru calificare în deplasare. E un dezavantaj.
Mircea DUDAŞ: În aparenţă, da, însă eu cred că de această dată vom fi avantajaţi că găzduim primul meci. Nu-ţi pot spune de ce. Să zicem doar că e un punct de vedere personal...
ProSPORT: Obiectivul echipei rămâne câştigarea Challenge Cup?
Mircea DUDAŞ: Va fi foarte greu. Dacă ne calificăm în semifinale vom da peste Syslei Treviso. Nu cred că mai este nevoie să spun cine este această echipă.
ProSPORT: Există posibilitatea ca la Constanţa să se organizeze turneul final al competiţiei.
Mircea DUDAŞ: Nu ştiu nimic despre acest aspect. A fost vorba anii trecuţi să găzduim Final Four-ul în Cupa CEV.
Text şi foto: Marian-Valentin BURLACU / ProSPORT

Niciun comentariu:

FRUMOASA FRANCESCA PICCININI

LIGA CAMPIONILOR LA VOLEI LA TV (on line)